زن ایرانی یک سرباز نیست... اما به قدر سرباز میدان جنگ شجاعت دارد و با اینکه جهاد در میدانهای رزم بر او واجب نیست، اما به قدر یک جهادگر در راه خدا تلاش میکند و در تمام صحنه ها حضور دارد. چادر، به منزله پرچم است که نشانه حیات اجتماعی اسلام است و مسئولیت و افتخار برافراشته نگهداشتن این پرچم، همچنان بردوش بانوان مؤمن و مسلمان است. شعر درباره حجاب...ما را در سایت شعر درباره حجاب دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 159 تاريخ: شنبه 21 بهمن 1396 ساعت: 11:28
چند درجه حرارت بیشتر پختـه ترت مـی کند..!هــوا ممنونم!گرم که می شویتازه می فهمم لذت حجاب را...لذت بندگی را..کسی که از طریق نمایش دادن اندام ها و ظاهر خود ، پسری را به سوی خویش جلب می کند ، قطعاً باید بداند کسی را شکار کرده است که چیزی جز امیال حیوانی انسان نمی شناسد .در قرآن کریم آمده است: " زنان ناپاک ،از آن مردان ناپاکند و مردان ناپاک از آن زنان ناپاک،و زنان پاک از آن مردان پاک و مردان پاک از آن زنان پاک اند."اگر ارزش های عالی انسانی مانند عفت، ایمان ، پاکدامنی ، خوش قلبی و سلامت نفس برای کسی معنا پیدا نکرده باشد ، او می تواند زندگی خود را از طریق تمایلات سطح پایین تر مانند تمایلات جنسی ، سامان دهد . ولی کسی که به سطوح بالاتر دسترسی پیدا کرده است هر چند که مدتی ارضای تمایلات و نیازهای جسمانی او به تأخیر بیفتد ، حفظ ارزش های عالی انسانی او را کفایت می نماید برچسبها: لذت بندگی, هوای گرم شعر درباره حجاب...ما را در سایت شعر درباره حجاب دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 314 تاريخ: شنبه 21 بهمن 1396 ساعت: 11:28
این بی حجابی ها و بی غیرتی ها به من فهماند! ارزانترین کالای شب عید بعضیا ناموس آنهاست!!! چقدرخوب!حالا که آب گرم نداری ظرفهایت رابشوئی ،غصه ندارد!دستکش که داری عزیزم!! همین دستکش های زیبای پلاستیکی!!.. خوب است که پاهایت یخ نمی کند!!نه!! آخرچکمه هایت پاهایت را گرم نگه می دارد!!!همین چکمه های پلاستیکی!!.. راستی گونه هایت گل انداخته اند!! چه رژگونه زیبائی!! چقدرزیبا!!:به کسی نگو که گونه هایت ازسرما گل انداخته نازنینم! عزیزم چه نگاه معصومانه ای ! غصه که نمی خوری نه !سنی نداری ولی چادرت را به کمر بسته ای تا کمر عفافت خم نشود !چقدر بیداری تو ای عزیز....زود باش ظرف هایت را بشوی باید بروی ، دست های نازنینت را بنازم کدبانوی خانه !!تو به اینها نگاه نکن !!!فرق اینها با تو چیست می دانی ! اینها کوچکند هرچند بزرگ زاده اند!! وتو بزرگی! بزرگ ...خدا دوستت دارد، باورکن ...تو به اینها نگاه نکن!.....آدمی را آدمیت لازم استای کاش این روزها وقتی در خیابان ها راه می روید ببینید مردم امسال نسبت به سالی که داره می گذرد فرق کرده اند و بهتر شده اند حجاب بانوانشون کاملتر شده شعر درباره حجاب...ما را در سایت شعر درباره حجاب دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 154 تاريخ: شنبه 21 بهمن 1396 ساعت: 11:28